اگر در زمره افرادی هستید که تمام تمرکز خود را بر روی فروش محصولاتتان در اینستاگرام گذاشته اید اما نمی دانید چطور می توان توجه همگان را به سمت پیجتان جلب نمایید خواندن این مقاله را از دست ندهید چرا که قصد داریم راز جذب مشتری را یادتان دهیم.

تاثیری که ویدیو کلیپ بر روی مخاطبان می گذارد موردی غیر قابل انکار می باشد پس برای موفقیت باید کمی باهوش بود و متناسب با نیازهای جامعه پیش رفت.

در اینجاست که ساخت کلیپ اینستاگرام می تواند عاملی باشد که به وسیله آن به چشم همگان بیایید و مخاطبان زیادی جذب پیج شما بشوند.

ساخت کلیپ از دیر باز یک روش متداول برای میخکوب کردن مخاطب بوده است دلیل آن را نیز می توان در تنبلی افراد در خواندن محتوای متنی دانست.

اگر می خواهید در معرض دید همگان قرار بگیرید و مخاطبانتان در اینستاگرام از دنبال کردن شما خسته نشوند باید از کلیپ در پست های خود استفاده کنید.

ساخت کلیپ برای اینستاگرام باید به صورت حرفه ای انجام شود تا از کیفیت بالایی برخوردار باشد اگر نمی دانید استاندارهای یک کلیپ خوب چیست با ما همراه باشید.

ویژگی های ساخت کلیپ برای اینستاگرام به صورت حرفه ای

داشتن یک سناریو جذاب را می توان اولین ویژگی مهم و اساسی ساخت کلیپ برای اینستاگرام دانست چرا که داشتن سناریو باعث می شود تا مخاطبان شما حس خوبی از دیدن ویدیو کلیپ شما داشته باشند و به همین دلیل پیج شما را دنبال کنند.

اگر سناریو جذابی ندارید و از بابت آن ایده ای هم ندارید نگران نباشید گروه ایران مایند در کنار شماست تا برای ویدیو های بیزینس شما سناریو جذابی را بنویسد.

داشتن یک لوکیشن زیبا یکی دیگر از مواردی است که باعث با کیفیت شدن کلیپ شما می شود چرا که محیط اطراف می تواند باعث شود تا ویدیو کلیپ شما چشم نواز شود.

مورد آخر و مهم دیگری هنرور می باشد اگر تمایل داشته باشید تا برای معرفی محصولتان از یک شخص استفاده کنید باید تبحر وی را بسنجید چرا که بیشترین تاثیر را روی مخاطبان شما می گذارد.

همچنان تمایلی به ساخت کلیپ اینستاگرام ندارید ؟

برای اطمینان حاصل کردن از استفاده از کلیپ در صفحه اینستاگرامتان کافیست خود را جای مخاطبانتان بگذارید تصور نمایید وارد یک پیجی شده اید و تنها با تعداد زیادی عکس روبرو هستید آیا تمایل دارید وقت خود را در آن پیج بگذرانید ؟

پاسخ شما قطعا خیر می باشد چرا که تکرار بیش از اندازه هرچیزی باعث می شود تا بیننده خسته شود و زمان خود را صرف دیدن صفحات جذاب تری نماید.

پس بهتر است صفحه اینستاگرام شما تلفیقی از فیلم و عکس باشد تا بتوانید مخاطبان بیشتری را جذب نمایید.

ساخت کلیپ برای اینستاگرام الزامی برای هر شغل

تفاوتی ندارد شغل شما چه باشد نیاز به ساخت ویدیو یکی از مهم ترین الزاماتی است که باید در پیج اینستاگرام استفاده شود تا پیج بتواند روندی صعودی را داشته باشد.

سوالی که ممکن است برای شما پیش آید این است که به وسیله نرم افزارهای موبایلی نیز می توان اقدام به ساخت کلیپ کرد و نیازی به هزینه اضافه نیست اما این مورد را در نظر بگیرید برای داشتن یک ویدیو کلیپ حرفه ای نیاز است تا تیمی حرفه ای آن را تهیه کنند پس اگر کیفیت کار برایتان مهم است به هیچ عنوان سعی در انجام دادن آن به تنهایی نکنید.

تعرفه ساخت کلیپ برای اینستاگرام

نمی توان برای ساخت کلیپ اینستاگرام یک تعرفه مشخصی را در نطر گرفت چرا که هر شرکتی بنا به کیفیت کاری و خدماتی که ارائه می دهد نرخ متفاوتی را در نظر دارد اما جای نگرانی نیست مجموعه ایران مایند در کنار شماست تا متناسب با بودجه شما بهترین خدمات را ارائه دهد.

مدت زمان لازم جهت ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام چقدر است ؟

برای ساخت تیزر تبلیغاتی مدت زمان مشخصی را نمی توان ارائه کرد چرا که بنا به سختی و کیفیت کار این زمان متغیر می باشد اما مجموعه ایران مایند برای زمان شما ارزش قائل است و همواره تلاش می کند در کم ترین زمان ممکن بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

چرا ایران مایند ؟

نوشتن سناریو جذاب برای ویدیوهای شما وجه تمایز مجموعه ایران مایند با دیگران است ، سناریو ویدیو کلیپ های خود را به ما بسپارید و فقط نظاره گر نتیجه کار بمانید.

ساخت ویدیو کلیپ از راه دور نیز دیگر ویژگی مجموعه ایران مایند است تفاوتی ندارد در کجای دنیا باشید در استودیو ایران مایند ما می توانیم بهترین کلیپ ها را برای شما ضبط نماییم.

تجهیزات به روز از دیگر مشخصه های مجموعه ایران مایند است که باعث شده تا این مجموعه زبانزد خاص و عام شود چرا که سعی میکنیم از بهترین تجهیزات برای ساخت کلی های شما استفاده کنیم.

سابقه کاری ما دیگر عنصر مشهور بودن ما میان مردم است چرا که تجربه ساخت کلیپ در هر زمینه ای را داریم برای دیدن نمونه کارهای ما کافیست وارد سایت ما شوید و از دیدن نمونه کارهای ما شگفت زده شوید و جای هیچ شکی برای انتخاب ما برایتان باقی نمایند.

برای اطلاع از نحوه کار مجموعه ایران مایند کافیست با کارشناسان ما به صورت تلفنی و یا در واتساپ در ارتباط باشید و از روال کار مطلع شوید.