تاکنون به نقش اینستاگرام در افزایش فروش برخی از افراد در حوزه های کاری مختلف دقت کرده اید؟ چرا برخی افراد در مدت زمان کوتاهی که در اینستاگرام حضور دارند به فروش خوبی دست پیدا می کنند اما برخی دیگر نه ؟ علت چیست ؟

امروزه علاقه جوامع بشری به دیدن ویدیو کلیپ و عکس بسیار بیشتر از گذشته شده است و کم تر کسی پیدا می شود که تمایل به خواندن متن های بلند و یا کوتاه را داشته باشد.

در ایجا بود که برخی از افراد از این موضوع آگاه شدند و به صورتی کاملا هوشمندانه اقدام به ساخت کلیپ برای اینستاگرام کردند تا بازدید کننده های بیشتری را به سمت پیج خود بکشند ، همین افزایش بازدید در مدت زمان کوتاهی می تواند منتهی به فروش بیشتر شود.

ساخت کلیپ برای اینستاگرام چگونه باعث افزایش فروش می شود ؟

برای درک بهتر نقش ویدیو در فروش ، خود را جای مخاطبانتان بگذارید چه زمانی وسوسه می شوید تا از یک پیج خرید کنید ؟ آیا با دیدن صرفا یک عکس معمولی و توضیحاتی ساده از یک محصول قانع می شوید که خرید به طور مثال یک لیوان را انجام دهید؟ قطعا جواب شما خیر است چرا که عکس و متن نمی تواند شما را ترغیب به خرید نماید.

حالا اگر از همان لیوان یک ویدیو کلیپ ببینید چطور ؟ قطعا اگر آن ویدیو کلیپ کیفیت لازم را داشته باشد ذهن شما را به خود مشغول می کند و اگر شما را مجذوب خود کرده باشد آن را برای اطرافیان خود می فرستید تا آن ها هم این کلیپ را ببینند و این زنجیره تا مدت نامعلومی ادامه پیدا خواهد کرد که در نتیجه می تواند باعث فروش آن محصول شود.

از توضیحات بالا ین طور برداشت نشود که هر ویدیو کلیپی می تواند باعث ارتقا کسب و کار شما شود چرا که این تصور اشتباه می باشد هستند افرادی که هزینه گزافی را صرف ساخت کلیپ برای اینستاگرام کرده اند اما هیچ نتیجه ای نگرفته اند و به جای افزایش فالوور و فروش به دلیل کیفیت نامطلوب ویدیو کلیپ بسیاری از مخاطبان خود را از دست داده اند.

پس در انتخاب شرکت و یا شخصی که قرار است کار ساخت کلیپ برای اینستاگرام خود را به آن ها بسپارید وسواس بسیاری را به خرج دهید و رزومه کاری آن ها را مد نظر قرار دهید.

داشتن سناریو جذاب راز گرفتن لایک و کامنت از مردم

تولید محتوای جذاب و در برخی اوقات داشتن چاشنی طنز می تواند ویدیو کلیپ شما را ماندگار کند و به سبب همین جذابیت افراد به صورت ناخودآگاه پست شما را لایک می کنند و برایتان یک کامنت هم می گذارند که همین موارد شاید کوچک از نظر شما نتایج بزرگی را در آینده برایتان رقم بزند.

پس این مورد را حتما در نظر بگیرید که برای محصول و یا خدمات خود یک سناریو با کیفیت داشته باشد به صورتی که مخاطب را مجبور نمایید از ابتدا تا انتهای ویدیو همراه شما بماند.

ساخت کلیپ برای اینستاگرام در ایران مایند به چند دسته تقسیم می شود ؟

کار را از کاردان بخواهید ! مجموعه ایران مایند با داشتن تخصص و تجربه در زمینه ساخت کلیپ برای اینستاگرام در حوزه های کاری مختلف همراه شماست.

ساخت کلیپ برای اینستاگرام به دو صورت با هنرور و بدون هنرور انجام می شود مهم نیست از لحاظ مختصات جغرافیایی در کجای کشور قرار دارید ایران مایند همیشه در دسترس شماست.

اگر برای معرفی محصول خود شخصی را ندارید جای نگرانی نیست مجموعه ایران مایند برای این مشکل شما چاره ای اندیشیده است و با داشتن هنرورهای مختلف می تواند معرفی محصول شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

شاید جالب باشد بدانید که ما برای خارج از تهران هم خدمات ساخت کلیپ را ارائه می دهیم به این صورت که کارفرما محصول مورد نظر خود را برای ما ارسال می کند و 0 تا 100 کار را به تیم ما می سپارد.

به چه صورت می توان سفارش ساخت کلیپ برای اینستاگرام را داد ؟

کافیست با مجموعه ما به صورت تلفنی و یا واتساپی در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان مجموعه پاسخگوی سوالات شما باشند برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.