همه ما ساعت‌های زیادی را صرف تماشای ویدیو می‌کنیم و حتی خودمان هم برای ساخت ویدیو مشغول هستیم. یک تولیدکننده محتوای ماهر می‌داند که محتوای ویدیویی برای مخاطب بسیار جذاب‌تر از هزاران پست نوشتاری است چون اصولاً مخاطب به‌دنبال پاسخ سریع‌تر است. البته این موضوع هم باید در نظر گرفت که نمی‌توان ساعت‌ها وقت ارزشمند خود را صرف تهیه محتوای ویدیویی کرد. در این مقاله قصد داریم با معرفی چند منبع دانلود ویدیوی بدون کپی رایت و واتر مارک بپردازیم. پس شما که می‌خواهید بدون دردسر تولید محتوا کنید با ما همراه باشید .


سایت Pexels؛ یک سایت پر از محتوای بدون کپی رایت
این سایت هیچ نیازی به ثبت‌نام ندارد و به‌راحتی می‌توانید از خدماتش استفاده کنید. همچنین باید گفت هیچ محدودیتی برای دفعات دانلود ندارید و تا بی‌نهایت از محتوای آن لذت می‌برید استفاده از فیلترشکن در این سایت به شما کمک می‌کند تا وقت خود را برای سرچ کردن‌های طولانی از دست ندهید.

 
free nature stock ؛ منبعی بی نهایت از طبیعت
سایت بالا پر است از ویدیوهایی با کیفیت و حرفه‌ای از سوژه‌های طبیعت و هیچ اثری از ردپای انسان در آن نیست. این سایت هم ویدیوهای رایگان و با کیفیت HD در اختیار شما قرار می‌دهد.


depositphotos؛ کاملترین و بی نقص ترین سایت ویدیوی بدون کپی رایت
اگر در این سایت وارد بخش Free شوید با دنیایی پر از ویدیوهایی با کیفیت و خفن ضبط‌شده با دوربین حرفه‌ای روبرو شویم البته به این معنا نیست که وکتور و عکس رئال ندارد، تنها یادتان باشد، این سایت هم مثل بقیه‌ی سایت‌های خوب دنیا نیاز به فیلترشکن دارد.


سایت  Vidlery؛ یک جهان پر از کارتون و انیمیشن
این سایت هم پر است از انیمیشن جذاب رایگان برای کسانی که مثل من عاشق انیمیشن هستند.

 در پایان مقاله باید به شما این مژده را بدهیم که اگر کارتان با 4 سایت بالا راه نیافتاده در مقاله 8 منبع بی‌چون‌وچرای دانلود ویدیو استوک حتماً به جوابتان می‌رسید.