پر تکرار ترین سوالی که ذهن همگان را به خود مشغول کرده پیدا کردن یک ایده ی پولساز است، امروزه که بازار اینترنت و کسب و کار اینستاگرامی حسابی داغ هست، با ما همراه باشید تا چند ایده کسب و کار ناب اینستاگرامی را برایتان بگوییم.

یکی از پولسازترین ایده های کسب و کار اینستاگرامی بلاگری است!

 بلاگرها چه کسانی هستند و چکار می‌کنند؟ بلاگرها افراد معروفی در شبکه های اجتماعی هستند که درآمد بسیار بالایی هم دارند. این افراد در صفحه‌ی خودشان تولید محتوا می‌کنند. بلاگرها مثلا در زمینه‌هایی مثل لایف استایل، آموزش، عکاسی و ... فعالیت می‌کنند.

 

برای ساخت یک پیج خوب بلاگری به چه چیزهایی نیاز داریم؟

عکاسی حرفه ای

تولید محتوای جذاب

و توانایی برقراری ارتباط

نکته‌ای که در موفقیت بلاگرها تاثیر بسیاری دارد، انتخاب یک ادمین خوب وحرفه‌ای هست که بتواند طبق اصول الگوریتم های اینستاگرام پیش برود و سرو سامانی به پیج بدهد. در کل یک بلاگر حرفه ای باید بتواند احساسات خود را بطور واقعی بروز بدهد. 2از ایده‌های ناب برای بلاگری میتوان بلاگری در زمینه ی عینک و بلاگری در زمینه ی حیوانات را نام برد.

 

لوازم خاص بفروشید و پولدار شوید!

با فروشندگی خاص شما میتوانید مخاطبان اینستاگرام را ازآن خود کنید، حالا چگونه؟

راه اندازی کسب و کار اینترنتی با فروش لوازم طرفداری!

با طرفدار های پر و پا قرص سلبریتی ها آشنا هستید؟ افرادی در رنج سنی 15 تا 20 سال، با یک تحقیق ساده متوجه می شویم که علایق آن نسل به سمت چه کسانی است! مثلا استفاده از طرح سریال های پرطرفدار مثل فرندز برای ماگ، تیشرت و...

لوازم دست دوم بفروشید!

برای همه پیش آمده که نیازمند وسیله ای باشند اما هزینه ی خرید نو برای آن محصول را ندارند، برای شروع اینکار کافیست لوازم دست دوم را تر و تمیز کنید اگر نیاز به تعمیرات دارد انجام بدهید و با عکاسی خوب در صفحه ی اینستاگرامتان آپلود کنید!

حالا اگر هیچکدام از این ایده ها مورد پسندتان نبود مقاله زیر را بخوانید و با ایده های دیگر ایران مایند آشنا شوید.

https://iranmind.net/instagram-ideas-for-make-money/