ساخت تیزر تبلیغاتی | ایران مایند

ساخت تیزر تبلیغاتی | تیزر تبلیغاتی اینستاگرام | تیزر تبلیغاتی | ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای

۴ مطلب در بهمن ۱۴۰۱ ثبت شده است

شطرنجی کردن ویدیو با برنامه کپ کات

شطرنجی کردن ویدیو بر عکس چیزی که در ذهنتان است اصلا کار سختی نیست. البته اگر آموزش خوبی دیده باشید. و شما دقیقا در درست ترین نقطه برای آموزش تار کردن چهره در فیلم ایستاده اید. با ایران مایند همراه باشید.

معرفی برنامه تار کننده قسمتی از فیلم برای اندروید

قبل از اینکه به سراغ آموزش اصلی‌مان برویم باید بگوییم شطرنجی کردن ویدیو با برنامه هایی مثل اینشات و کاین مستر هم امکان پذیر است که آموزش کاملش را در مقاله ی شطرنجی کردن ویدیو می توانید بخوانید. اگر یک برنامه اختصاصی هم بخواهیم معرفی کنیم برنامه (blur video and photo editor  ) کار را راه می اندازد، ولی خیلی پیشنهادش نمی کنیم.

شطرنجی کردن ویدیو در کپ کات

پرچم دارترین برنامه برای تار کردن چهره در فیلم کپ کات است که باگ های اینشات را ندارد. شما حتی سوژه در حال حرکت را هم می توانید با این برنامه شطرنجی کنید. برویم آموزشش را با هم ببینیم؟

  1. ویدیوی مد نظرتان را انتخاب کنید. به پایین منو بیایید و گزینه ی ( copy  ) را بزنید.
  2. روی ویدیوی اول بزنید و گزینه ( overlay ) را انتخاب کنید.
  3. حالا وقت رفتن به سراغ افکت هاست. روی گزینه ( effect ) بزنید و به بخش (  video effect ) بروید.
  4. افکت های متنوع شطرنجی کردن مثل موزاییک، بلر و غیره را می بینید که باید یکی را به دلخواه انتخاب کنید.
  5. به بخش اول بازگردید و افکتتان را انتخاب کنید و از قسمت ( object ) دوباره ( overlay ) را بزنید. این کار باعث می شود افکتتان روی ویدیو ی اصلی نیفتد.
  6. در مرحله آخر ویدیوی اصلی را انتخاب کنید و گزینه ( mask ) را بزنید و شکل مورد نظر برای تار کردن چهره را انتخاب کنید.

نکته مهم: اگر سوژه تان در حال حرکت است باید از گزینه کی فریم استفاده کنید که تاری هم با صورتش در حال حرکت باشد. اگر می خواهید به کی فریم دسترسی داشته باشید آیکون بالای صفحه که به شکل لوزی پشت سر هم است را انتخاب کنید و با دقت کی فریم و ماسک هایش را بچینید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ایران مایند تیزر

بهترین فلاش پرتابل را چطور بشناسیم ؟

اگر بخواهیم از پرکاربردترین وسیله در دنیای عکاسی بگوییم نام فلاش پرتابل حسابی می‌درخشد. فلاش پرتابل هم در استودیوها قابل‌استفاده است و هم در فضای باز. شاید به نظرتان خنده‌دار است اما اگر نتیجه را ببینید قطعاً شگفت‌زده خواهید شد.

 از قدیم‌الایام فلاش ها یار  عکاسان بودند. احتمالاً در فیلم‌هایی که از دوران قاجار ساخته‌اند صحنه‌هایی از عکاسی را دیده‌اید که در دست عکاسان نوری وجود دارد که هنگام زدن شاتر می‌درخشد. بله درست حدس زده‌اید آن وسیله‌ی درخشان فلاش است. اگر بخواهیم بیشتر راجع‌به فلاش‌های پرتابل دوره قاجار به شما اطلاعات بدهیم باید بگوییم که این نور ترکیبی از کلرات و سوخت فلزی بود است. نکته قابل‌توجه این است که فلاش‌های آن دوران بسیار خطرناک بودند و خدا با عکاسان یار بود که در دستشان نترکیده است.

 

فلاش پرتابل چیست؟

 اگر کمی به نامش دقت کنیم (پرتابل) می‌فهمیم که این فلاش‌ها قابل جابه‌جایی هستند و با باطری کار می کنند. درباره‌ی انواع فلاش ها که کمی کندوکاو می‌کنیم می‌فهمیم که یک سری فلاش داخلی دوربین وجود دارد. نوع دیگرش هم بالای دوربین عکاسی وصل می‌شود. ایراد این نوع از فلاش این است که نور شدید و مستقیم به سوژه می‌تابانند و باعث تخت شدن سایه‌ها می‌شود.

 اما فلاش پرتابل روی یک سه‌پایه جدا نصب می‌شود و شدت و زاویه و نوع نورش به شکلی که دلمان می‌خواهد تنظیم می‌شود. از دیگر تفاوت‌های فلاش اکسترنال و فلاش پرتابل منبع تغذیه‌شان است. پرتابل ها با باتری تغذیه می‌کنند و اکسترنال ها از انرژی خود دوربین استفاده می‌کنند. نکته دیگر هم هزینه هر کدام است. البته باید هدف شما از خرید وسیله را هم مورد توجه قرار داد.

با فلاش پرتابل چه مزیت‌های نصیبم می‌شود؟

اول صحبتمان باید یادتان بیاوریم که گفتیم اول هدفتان را از خرید فلاش مشخص کنید. اگر یک نور عمری می‌خواهید که یکدست و طبیعی هم باشد صد در صد فلاش پرتابل انتخاب بهتری است و البته مزیت‌های دیگری دارد مثل:

 1-فلاش‌های پرتابل از هر زاویه‌ای بخواهید نورپردازی می‌کنند.

2-شدت تابش نور هم در فلاش‌های پرتابل دست خودتان است.

3-دمای رنگی مورد نظرتان را با فلاش‌های پرتابل تغییر می‌دهید.

4-حالا نوبت شماست که اگر تجربه استفاده از فلاش پرتابل را داشته‌اید برایمان از مزیت‌هایش بگویید.

 منبع: مقاله فلاش پرتابل بخریم یا فلاش اکسترنال؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ایران مایند تیزر

معرفی ۳ ترفند عکاسی با گوشی جذاب

ترفند عکاسی با گوشی حالا که بازار اینستاگرام داغ شده حسابی بکار می‌آید شما با پیاده کردن این ترفندها می‌توانید محتواهای رایگان بسازید و حسابی رشد کنید پس منتظر چه هستید ایران مایند با یک مقاله جذاب دیگر هم می‌خواهد حماسه‌آفرینی کند.

ترفند عکاسی با گوشی و رشد کسب‌وکارها

عکاسی از محصول برای اینستاگرام داد همه ی فروشگاه دارها را درآورده همه از کمبود ایده برای عکاسی می‌نالند می‌دانید که اگر عکس‌هایمان خاص نباشد کلاهمان پس معرکه است. دید مخاطب خوش عادت شده به دیدار موارد جالب و هیجان‌انگیز و جدید. پس این‌که صرفاً عکسی بگذاریم و انتظار داشته باشیم محصولاتمان را بفروشیم خیال خامی است. شاید برایتان سوال پیش‌آمده باشد که خب پس باید چکار کنیم؟ اگر زرنگ باشید و خوب به گفته‌هایمان در اول  مقاله فکر کرده باشید می‌فهمید که راهش یاد گرفتن ترفند عکاسی با گوشی است.

 سه ترفند عکاسی با گوشی را یاد بگیرید.

 یک: اولین ایده‌ جذاب هم می‌تواند جنبه سرگرمی و گرفتن عکس‌های شخصی داشته باشد و هم خوراک کسانی باشد که محصولات ضدآب می‌فروشند. برای پیاده‌سازی این ترفند  عکاسی با گوشی باید دوربین را غرق در آب کنید. البته نه جوری که فاتحه اش را بخوانید.

کافی است در روشویی، وان یا یک تشت بزرگ پر آب یک حوض مصنوعی بسازید. دوربینتان را در یک ظرف شیشه‌ای بلند که آب درونش نفوذ نمی‌کند بگذارید و داخل حوض فرو ببرید. باز هم تأکید می‌کنیم تا جایی ببرید که آب داخل ظرف نشود. این ایده عکاسی از محصول برای اینستاگرام را برای هر محصولی می‌توانید پیاده کنید. مثلا شما یک ریمل ضدآب می‌فروشید. کافی‌ست به چشم‌هایتان ریمل بکشید. سرتان را داخل آب فرو کنید فرچه‌ی ریمل را هم داخل آب بیندازید. حتی می‌توانید داخل آب عمل ریمل کشیدن را هم انجام دهید تا یک عکس خاص از محصولتان ثبت کنید.

 

دو:  وقت معرفی دومین ترفند در عکاسی با گوشی است. خوب گوش کنید که این‌بار نوبت شماست که آخر صحبتم بگویید این ایده به درد کدام مشاغل اینستاگرامی می‌خورد. در این بخش گوشی باید همه‌چیز را واضح و به‌دور از هرگونه دود ثبت کند پس نیازی به قرار دادن گوشی روی حالت پرتره نیست.

در فضای باز به‌دنبال یک سکو یا پله باشید. خب حالا وقت آن است که گوشی را پایین پله طوری قرار دهید که فقط آسمان معلوم باشد و خبری از پله نباشد. ادای قدم برداشتن را دربیاورید طوری که کف کفش شما رو به دوربین باشد.

بدین ترتیب می‌گوییم دومین ترفند از ترفندهای عکاسی با موبایل را هم اجرا کردید.

سه: آرایشگران یا به‌عبارتی هیراستایلیست های عزیز این ترفند خوراک شماست. برای پیاده‌سازی ترفند نیاز به یک خانم محترم گیسو کمند دارید. حالا فرقی ندارد روی چمن یا زمین صاف، هرکدام که به نظرتان جذاب‌تر است. دراز بکشید و موها را روی زمین پهن کنید، حتی می‌توانید نوک موها را به شکل قلب‌های به‌هم‌پیوسته دربیاورید. گلبرگ یا گل‌های کوچک روی موها بریزید و با یک خنده از ته دل عکس را ثبت کنید.

 حالا که ترفندهای عکاسی با گوشی را برایتان بازگو کردیم وقت آن رسیده که یک سری نکات کوچک و بسیار بسیار پراهمیت را هم قبل عکاسی رعایت کنید. اگر دوست دارید این نکات را هم بدانید مقاله جامع ترفند عکاسی با گوشی را از دست ندهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ایران مایند تیزر

رابطه ساخت تیزر تبلیغاتی با افزایش محبوبیتِ برند

تیزر سازی اگر تنها راهِ به شهرت رسیدن نباشد،  قطعا امتحان پس داده ترین و مطمئن ترین راه برای ایجادِ آگاهی از برند شماست. شیوه ای که اگر بتواند پیامِ را به درستی انتقال بدهد، کاری می کند تا شما و کسب و کارتان یک رهِ صد ساله را یک شبه طی کنید. 
اما تصور می کنید چرا ساخت تیزر تبلیغاتی هم خودش تا این حد محبوب است و هم باعثِ محبوبیتِ برند ها می شود؟ با این گزارش همراه باشید.

ساخت تیزر تبلیغاتی چه قدرتی به شما می دهد؟ 

استفاده نکردن از اینترنت، شبکه های مجازی و حتی تلویزیون، دیگر برای ما تبدیل به یک افسانه شده است. ما در 15 سالِ اخیر به صورتِ جنون آمیزی با مفهومِ سوشال مدیا گره خورده ایم و این تماماً مدیونِ افزایش پیدا کردنِ قدرتِ اینترنت است. 
در حقیقت بجز دو کشورِ استبدادی در جهان و چند قبیله آدم خوار در سواحلِ پرتغال، تمامِ دنیا بدونِ محدودیت و فیلترینگ در حالِ استفاده از اینترنتِ پر سرعت و توسعه کسب و کار هایشان هستند. 
حالا جایگاهِ ساخت تیزر در این بین کجاست؟ هزینه بالای تبلیغاتِ تلویزیونی، حتی با در نظر گرفتنِ مخاطبانِ میلیونی اش، به شدت سر به فلک کشیده و کمر شکن است. پس این روند خصوصا برای کسب و کار های نو پا و کم سرمایه، به معنایِ محکوم شدنشان به شناخته نشدن است؟ قطعاً نه! 
شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام، در سال های اخیر هم پایِ قدرتِ رسانه های تلویزیونی حرکت کرده اند و مخاطبانِ میلیونی و وفادار دارند. 
این بستر های رایگان به شما اجازه می دهند به وسیله ساخت ویدیو تبلیغاتی، برندِ خود را معرفی کنید. 

راز موفقیت در ساخت تیزر تبلیغاتی چیست؟

هر بهترین شدنی، نیاز به پرداختِ بهایی دارد. 
بهای شما هم برای ساخت کلیپ تبلیغاتی، خرج کردنِ نهایتِ خلاقیت و خلاصه گویی است. 
در ساخت تیزر، محدودیتِ زمانی و صد البته کم حوصلگیِ مخاطبِ امروزی، شما را ملزم به کوبشی حرف زدن می کند. شاید باورش سخت باشد اما سناریونویس های حرفه ای، حتی گاهی بدونِ استفاده از جملات به وسیله بازیگران، اقدام به ساخت کلیپ تبلیغاتی می کنند. 
مثلِ تبلیغِ نوشابه پپسی که بازیگرانش ستاره های محبوبِ فوتبال بودند. خطِ داستانی جذاب و سریع، یکی از فاکتور هایی است که بیننده را تا انتها به دیدنِ ساخت تیزر شما جذب می کند. در حقیقت حتی یک لحظه هم نباید به بیننده فرصتِ خسته شدنِ چشمش را داد. 
حالا فکر می کنید چه اتفاقی می تواند سکوی پرتاب شما به سویِ موفقیت در ساخت تیزر تبلیغاتی باشد؟

احترام به مخاطب در ساخت تیزر تبلیغاتی

بیننده هیچ وقت دوست ندارد احساس کند در حالِ فریب خوردن است. او بدونِ آن که خودش انتخاب کند، با ساخت ویدیو تبلیغاتی شما مواجه شده است. 
اما این به معنای آن نیست که نمی تواند از دیدنش سر باز بزند و به سراغِ دیدنِ محتوایِ جذاب تر برود. ارتباطِ چشمِ مخاطب با ساخت تیزر شما، دقیقا حکمِ خاستگاری های سنتیِ قدیم را دارد. شاید در ابتدا هیچ کدام از دو طرف، علاقه ای به یک دیگر نداشته، اما به مرور و با پی بردن به جذابیت های های یک دیگر، خیلی احتمال دارد که عاشق هم بشوند. 
احترام به مخاطب، یعنی تمامِ آنچه که شما برای موفقیت نیاز دارید. از خلقِ یک سناریویِ جذاب گرفته تا گنجاندنِ تمامِ اطلاعاتِ ضروری که فکر می کنید لازم است بیننده از محصولِ شما بداند. غلو نکردن و نساختِ یک دنیایِ بیش از حد آرمانی در توصیفِ محصول، یکی دیگر از نشانه های احترام به چشمانِ بیننده است.

بجای او تصمیم بگیرید

این  مورد اصلا به معنایِ نقضِ قانون اول که احترام به مشتری بود، نیست. 
شما باید به این نتیجه برسید که ماهیتِ ساخت کلیپ تبلیغاتی، یعنی تصمیم گرفتن به جای مشتری. یعنی او را آنقدر شیفته محصول و خدمتِ خود بکنیم که هیچ انتخاب و گزینه دیگری از نظرش جذاب نباشد. 
تنها راهِ رسیدن به این موفقیت هم، تکراری نبودنِ ایده ویدیو تبلیغاتی است.

استفاده از چهره ها

همه ما بدونِ شک در ناخودآگاه، به چهره های نام آشنا، ورزشکاران و هنرمندان، اعتماد بیشتری داریم. یعنی با فرضِ بر این که یک بازیگرِ محبوب، از فلان برندِ پوشاک استفاده می کند، ما هم نتیجه می گیریم که آن برند کیفیتِ لازم را دارد. البته این ایده تا حدی درست است. چرا که یک فردِ نام آشنا، هرگز دوست ندارد با تبلیغِ یک بیزینسِ تقلبی و بی ریشه، شهرت و اعتبارِ خودش را لکه دار کند. 
هر چند افرادِ معروف هزینه های زیادی را برای بازی در هر کلیپ تبلیغاتی با توجه میزانِ فالوور های ایسنتاگرامشان دریافت می کنند، اما این به معنایِ آن نیست که صرفا و مطلقاً با انگیزه دریافتِ پول یک برند را تبلیغ می کنند. 
قطعا آن ها این محاسبه را کرده اند که اگر کسب و کاری که بازیگرِ تبلیغش هستند، از نظرِ مردم بی هویت و بدنام باشد، سیلِ ضد تبلیغ ها اول از همه اعتبارِ خودشان را لکه دار می کند.

جادوگری در ساخت کلیپ تبلیغاتی

بیش از حد اطلاعات دادن به بیننده، حکمِ مرگِ ساخت ویدیو تبلیغاتی را دارد. 
ما آدم ها همیشه از لقمه های حاضر و آماده خوشمان نمی آید و در ناخودگاه، عاشقِ کند وکاو و روانِ یک محتوای ویدیویی را شناختنیم. 
با ابهام حرف زدن و راز و رمز داشتن، یکی از قوه های محرکه های اصلی در میخکوب کردنِ مخاطب است. 
پس با فرضِ بر این که بیننده شما عاشقِ سری مجموعه های رازآلودِ هری پاتر است، او را تا انتها به دیدنِ ساخت تیزر تبلیغاتی خود ترغیب کنید. 
شاید چهار موردِ ذکر شده در این گزارش، تمامِ فنونِ موفقیت در ساخت تیزر نباشد، اما مطمئن باشید این این موارد از تجربه محور ترین و خلاصه شده ترین لیستِ بلند بالایِ حقه های تیزر سازی است. اگر دوست دارید با یکی از حرفه ای ترین کمپانی ها، که حرف های زیادی در زمینه تولیدِ محتوایِ ویدیوییِ با کیفیت و جذاب دارد آشنا بشوید، حتما به ایران مایند سری بزنید.

به نظرتان چه مواردِ کلیدیِ دیگری وجود دارد که یک ویدیویِ تبلیغاتی را میخکوب کننده می کند؟

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ایران مایند تیزر